Co mohu udělat pro zlepšení hladiny testosteronu?

Co mohu udělat pro zlepšení hladiny testosteronu?

Zřeknutí se odpovědnosti

Názory zde vyjádřené jsou názory odborníka a stejně jako u zbytku obsahu Průvodce zdravím nenahrazují odbornou lékařskou pomoc, diagnostiku ani léčbu. Máte-li jakékoli zdravotní dotazy nebo obavy, obraťte se na svého poskytovatele zdravotní péče.

Otázka: Co mohu udělat pro zlepšení svého testosteronu?

Odpověď: Existují přirozené způsoby, jak zvýšit testosteron, a existují syntetické způsoby. Přirozené způsoby zahrnují zaměření na náš životní styl. Ty mají skutečně zásadní vliv na testosteron:

Spalte tuk. Studie ukazují, že intervalový trénink s vysokou intenzitou i silový trénink jsou rozhodující pro zvýšení testosteronu. Spalují tuky, což může vést ke ztrátě hmotnosti. Jedním z největších problémů, které vidím u mužů středního věku s nízkým obsahem testosteronu, je obezita. A zejména viscerální obezita (nebo viscerální adipozita), tuk kolem orgánů, který se projevuje jako tuk kolem pasu - pivní vnitřnosti. Tento tuk přeměňuje testosteron, který produkují, na estrogen a estrogen říká mozku, aby už žádný testosteron nevyráběl.

Cvičte tímto způsobem. Doporučuji silový trénink v kombinaci s intervalovým tréninkem a silovým tréninkem. Konkrétně chcete pracovat s velkými svaly: čtyřkolky, hamstringy a glutety. Nesoustřeďte se na intenzivní aerobní cvičení, ale na sprint s intervalovým tréninkem, pak na silový trénink jako dřepy, mrtvé tahy a výpady. Hodně z toho může být cvičení tělesné hmotnosti, které můžete dělat i doma. Řekl bych, že kluci musí cvičit alespoň pět dní v týdnu. Doporučuji 30minutové cvičení se sprintem. Nechcete se jen posadit na běžecký pás a utíkat. Existují studie zaměřené na maratónce a triatlonisty a tito muži mají bláznivé hladiny testosteronu z dlouhodobého intenzivního kardio cvičení.

Získejte vitamin D. Do hry vstupují také mikroživiny. Mnoho mužů má nedostatek vitaminu D, takže nahrazení těchto hladin je opravdu důležité.



reklama

Doplňky podpory římského testosteronu

Nabídka pro váš první měsíc je 15 $ (sleva 20 $)



Zjistěte více

Jezte zdravé tuky. Někteří muži mají nízkosacharidovou nebo nízkotukovou dietu. Testosteron je nakonec produkován cholesterolem. Takže pokud budete dlouhodobě jíst neuvěřitelně nízkotučnou stravu, způsobí to problémy s produkcí steroidní dráhy. Ve své stravě potřebujete dobré zdravé tuky. To zahrnuje polynenasycené tuky, zejména omega-3.

Dostatečně se vyspat. Spánek a stres jsou velkými faktory. Opravdu zdůrazňuji, že kluci mají kvalitní spánek - a nejde jen o délku spánku. Ujistěte se, že máte dostatek spánku REM i hlubokého spánku. Váš metabolický systém potřebuje ten čas na zotavení. Studie ukazují, že deprivace spánku nebo nekvalitní spánek snižuje produkci testosteronu.

Snížit stres. Chronický stres zvyšuje hladinu kortizolu, což způsobuje zmatek v produkci testosteronu. Pracuji s kluky na tréninku myšlení, zmírňování stresu a odolnosti proti stresu pomocí různých nástrojů, jako jsou meditace a dechová cvičení.

Můžete udělat velký dopad pouhým zaměřením na tyto věci sám. Ale někteří lidé udělají všechny přirozené strategie a stále nemohou dostat hladinu testosteronu na vhodnou úroveň. Tehdy začneme zkoumat terapii testosteronem. Pod kůži je injekční testosteron, topický testosteron a pelety. Všichni vyžadují, aby to lékař reguloval, sledoval a pomáhal vám s tím pracovat.