Čaj Ashwagandha: je více či méně účinný?

Někteří věří, že Ashwagandha pomáhá tělu vyrovnat se se stresem. Lze jej přijmout v několika různých formách. Zjistěte více. Čtěte Více



Výhody selenu: zde je 7, které dokazuje věda

Tento základní minerál je stopový prvek, který můžeme získat prostřednictvím dietních zdrojů a doplňků. Napájí váš metabolismus, ale to není vše. Další informace Čtěte Více



Má maca vedlejší účinky?

Maca má pověst afrodiziaka a výzkum podporuje její schopnost pomáhat se sexuální dysfunkcí u mužů i žen. Zjistěte více. Čtěte Více



Výhody koenzymu Q10 (CoQ10): 7 prokázáno vědou

Poměrně mnoho zdravotních výhod CoQ10 je způsobeno schopností tohoto enzymu chránit před oxidačním stresem. Zjistěte více. Čtěte Více



Chlorella vs. spirulina: dva druhy řas bohaté na živiny

Oba druhy řas jsou extrémně bohaté na živiny a poskytují širokou škálu vitamínů, minerálů a antioxidantů. Zjistěte více. Čtěte Více



Jaké jsou normální hladiny draslíku?

Hladiny draslíku jsou regulovány ledvinami a mohou být ovlivněny určitými zdravotními podmínkami nebo užíváním určitých léků. Zjistěte více. Čtěte Více





15 potravin, které jsou dobrým zdrojem hořčíku

Doporučený dietní příspěvek je 400–420 mg pro dospělé muže a 310–320 mg pro dospělé ženy. 68% dospělých v USA toho nemá dost. Zjistit více. Čtěte Více



Výhody lykopenu: je tato živina pro vás dobrá?

Kromě snížení rizika rakoviny lykopen jako antioxidant také snižuje oxidační stres, který je spojován s mnoha chronickými nemocemi. Zjistěte více. Čtěte Více



Dopad léků na přibývání na váze a obezitu

Léky, které způsobují přibývání na váze, to často dělají zvýšením hladu a chuti k jídlu, zvýšením zadržování tekutin, snížením energie a snížením metabolismu. Čtěte Více