Nedostatek vápníku: 6 příznaků

Nízké hladiny vápníku se léčí relativně snadno a lékaři mohou namísto doplňků doporučit dietu s vyšším obsahem potravin bohatých na vápník. Čtěte Více



Nejlepší multivitamin pro muže nad 50 let

Muži nad 50 let pravděpodobně trpí nedostatkem vitaminu D, vitaminu B12, vitaminu B6, kyseliny listové, hořčíku, železa a zinku. Zjistit více. Čtěte Více



Typy doplňků hořčíku: vysvětlené rozdíly

Existuje mnoho různých druhů hořčíku, ale lidské tělo dokáže absorbovat některé formy minerálu lépe než jiné. Zjistit více. Čtěte Více



10 potravin s vysokým obsahem selenu

Tento stopový prvek je nezbytný pro boj s oxidačním stresem, metabolizaci našich hormonů štítné žlázy a pro správnou funkci imunitního systému. Čtěte Více



Výhody vitaminu K: 5, které jsou vědecky dokázané

Existuje mnoho potravinových zdrojů K: K1 pochází převážně ze zelené zeleniny, zatímco K2 se nachází většinou v živočišných produktech. Zjistit více. Čtěte Více



Vitamin D 5 000 IU: potřebujete dávku navíc?

Pokud máte nedostatek vitaminu D, může vám poskytovatel zdravotní péče doporučit vysoce účinné doplňky, jako je vitamin D 5 000 IU. Zjistěte více. Čtěte Více



Výhody zinku: zde je 6, na které byste měli myslet

Doporučený dietní příspěvek (RDA) lze dosáhnout pouze z potravinových zdrojů, ačkoli určité skupiny lidí mohou potřebovat příplatek. Zjistěte více. Čtěte Více





Dostatek zinku? Těchto 7 druhů potravin je zabaleno

Zatímco doporučený dietní příspěvek zinku je pouze 11 mg denně pro dospělé muže a 8 mg denně pro dospělé ženy, nedostatek může být vysilující. Čtěte Více



Fungují gummies vitaminu C?

Gumičky s vitaminem C jsou účinné a mohou být jednodušší než užívání obyčejné staré pilulky. Ale ne všechny vitamíny jsou stvořeny stejně. Zjistit více. Čtěte Více