Co je lampa na vitamin D a jak funguje?

Mnoho lidí žije v oblastech, kde je těžké získat dostatek slunečního světla k produkci vitaminu D, zejména v temnějších zimních měsících. Zjistěte více. Čtěte Více



Dává vám vitamin D energii? Tady je to, co víme

Velké procento populace může mít nedostatek vitaminu D - až 40% Američanů a 1 miliarda lidí na celém světě. Zjistit více. Čtěte Více



Proč se vitamin D přidává do mléka?

Většina značek mléka má přidaný vitamin D. Každá dávka obohaceného mléka obsahuje 15–20% denní dávky. Zjistit více. Čtěte Více



Může vitamin D zvýšit testosteron?

Studie zjistily, že někteří muži středního věku s nízkou hladinou vitaminu D měli po užívání doplňků vitaminu D vyšší hladinu testosteronu. Zjistit více. Čtěte Více



Co potřebujete vědět o gummech s vitaminem D.

Gumy s vitaminem D jsou účinným způsobem, jak zvýšit hladinu vitaminu D, ale mohou stát více než jiné formy doplňků. Zjistit více. Čtěte Více



Můžete dostat dostatek vitaminu D ze slunce?

Ano. Ale je tu zřetelná nevýhoda pobytu na slunci bez opalovacího krému: Vystavení slunečnímu UV záření může zvýšit vaše riziko rakoviny kůže. Čtěte Více



Jak vitamin D a vápník spolupracují?

Vitamin D a vápník společně podporují zdraví kostí. Vitamin D zlepšuje schopnost těla absorbovat vápník. Zjistit více. Čtěte Více



Vitamin D a deprese: jak jsou spojeny?

Metaanalýza studií zahrnujících více než 31 000 lidí zjistila, že nízké hladiny vitaminu D byly zjištěny u depresivních lidí ve srovnání s kontrolní skupinou. Čtěte Více





Vitamin D: jaké hladiny se pro mě doporučují

Vitamin D je velmi důležitý pro zdraví kostí. Vitamin D můžeme získat z potravy, doplňků stravy a slunečního záření. Zjistěte více. Čtěte Více