„Nejedl jsem, zůstal jsem ve své temné místnosti a nepohyboval se 32 hodin“: uvnitř centra pro závislost na hrách, kde lidé závislí na Fortnite a dalších hrách získají pomoc

„Nejedl jsem, zůstal jsem ve své temné místnosti a nepohyboval se 32 hodin“: uvnitř centra pro závislost na hrách, kde lidé závislí na Fortnite a dalších hrách získají pomoc

V nejnižším bodě si James Good pamatuje, jak se zavřel v temné místnosti a hrál 32 hodin v kuse.

Nejedl, protože byl pevně přilepený k Dark Souls 1.

James Good opustil univerzitu, protože jeho život byl pohlcen hraním her

Věci se tak zhoršily, že se oddělil od své přítelkyně a skončil ve spirále deprese na univerzitě.

James byl poprvé představen hrám na Sega Genesis a Nintendo 64 jako pětiletý.

Jeho herní koníček se však brzy stal nezdravou posedlostí, protože se v pubertě začal věnovat hrám jako Call of Duty nebo FIFA.

To bylo, když se přestěhoval na univerzitu v Swansea, jeho hraní začalo ovládat jeho život.

jak získat větší pinis

Řekl twnews Online: V mém prvním ročníku to bylo dost špatné. Veškerou práci jsem dělal ve 3 nebo ve 4 hodiny ráno, protože jsem celý večer hrál videohry.

'Bylo to tak špatné, že místo toho, abych dokončil úkol o víkendu, strávil jsem 32 hodin rovnou dokončováním Dark Souls 1.'

Během této doby jsem nejedl. Zůstal jsem ve své temné místnosti, která měla naštěstí vlastní koupelnu a vstával jsem jen pro vodu nebo do koupelny.

„Moji spolubydlící měli strach ... zavolali ochranku, protože mě neviděli. Právě jsem řekl: „Hrál jsem hru 32 hodin“. Nic jsem si o tom nemyslel. Jen jsem se snažil dokončit tuto opravdu obtížnou hru.

Minulý týden Světová zdravotnická organizace oficiálně zařadila poruchu her jako závislost na chování

'Nic nenasvědčovalo tomu, jak daleko jsem byl ... prostě musíš pokračovat, dokud hru nedokončíš.' Bylo to jako osobní msta proti hře. Opravdu jsem to chtěl dokončit. '

James řekl, že v posledním ročníku na univerzitě se věci dostaly do horších kolejí.

Řekl: Rozešel jsem se se svou přítelkyní, moje známky trpěly, přestal jsem chodit na přednášky a každý den trávím hodiny hraním FIFA na svém Xboxu. Oddělil jsem se od svých přátel a zůstal jsem ve svém pokoji, dokud jsem nebyl nucen vstát z postele. Nenáviděl jsem všechno.

Přinutil jsem se věřit, že nikdy nic nebude fungovat, bez ohledu na to, jak moc jsem se snažil.

James opustil univerzitu a absolvoval 90denní detox bez hry.

Řekl: Během detoxu byly nějaké temné časy. Touhy se v některých bodech zhoršily natolik, že jsem se musel přinutit ani se nedívat na počítač. Vyšel jsem z domu a šel jsem pěšky.

Když uplynulo 90 dní, rozhodl se zkusit hrát s mírou.

Ale do týdne sklouzl zpět ke svým starým zvykům.

Řekl: Hrál jsem 60+ hodin týdně a všechno, na čem jsem během posledních tří měsíců tvrdě pracoval, najednou zmizelo. Byl jsem zpátky na začátku.

Téměř před rokem konečně opustil svůj návyk poté, co se vydal na třítýdenní expedici na kanadský Yukon, kterou popsal jako život měnící zážitek.

„AKTIVNĚ HRANÉ HRY“

James, který nyní pracuje s podpůrnou organizací Game Quitters, řekl, že hlavní problém, se kterým se závislí na hrách potýkají, byl ten, že většina lidí to nepovažuje za vážný problém, protože sami hrají hry nebo si myslí, že je snadné přestat.

Kritizoval také nedostatek varování před nebezpečím nárazového hraní her.

Pro twnews Online řekl: Máme tolik kampaní, které vám vysvětlují nebezpečí nadměrného pití, kouření, hazardních her a drog - ale hraní her je aktivně podporováno, aniž by lidé věděli o důsledcích nadměrného hraní. Nedává mi to smysl.

„Hraní nyní naplňuje tolik potřeb lidí, jako jsou kreativní, vyzvaní, odměny, sociální ... všechno je teď těmito hrami bombardováno ve vašem mozku. Mnoho her je záměrně navrženo tak, aby vytvářely závislost.

Musíme zajistit, aby ti, kteří se potýkají s herní závislostí, mohli získat potřebnou podporu, a to jak prostřednictvím zdravotnických služeb, tak řádného vzdělávání v této oblasti.

ESKAPISMUS

Závislost na hrách je skutečný a rostoucí problém.

Světová zdravotnická organizace byla minulý týden oficiálně uznána jako nemoc.

Videohry si užívají miliardy lidí na celém světě bez jakýchkoli škodlivých účinků.

Populární hry jako Fortnite, League of Legends a World of Warcraft, které hráče zavedou na nekonečnou fantasy cestu, však znamenají, že se do hry zapojí více lidí než kdy dříve.

Vědci se domnívají, že čtyři procenta - nebo přibližně 90 milionů lidí na celém světě - jsou nyní závislí na hraní her.

Intenzivní a interaktivní povaha moderních her nabízí lidem únik od jejich skutečných problémů, které mohou mít katastrofální důsledky.

Objevily se hororové příběhy o kolapsu manželství hráčů, lidé utrácejí celé své celoživotní úspory za hry (někdy přesahující 50 000 liber) a děti se smáčí, protože odmítají ze svých her vystoupit, stejně jako vyvolávají záchvaty vzteku a vyhrožují zabitím pokud se jim rodiče pokusí vzít své hry.

„NALÉHÁ KAŽDÝ JEDEN DEN“

Jeden bývalý narkoman Matus Mikus řekl v březnu parlamentnímu výboru, že jeho flámy šly kamkoli od čtyř hodin do 12.

Řekl, že si uvědomil, že se věci vymkly kontrole, když se s ním jeho přítelkyně rozešla kvůli nadměrnému hraní.

'Jdete online, děláte si dobře, cítíte se dobře a pak jdete ven, je to stresující,' řekl a popsal závislost jako 'udržování sebe sama'.

jaký je smysl erekčního kroužku

Řekl, že ztratil kontrolu, když už neměl rodinu, která by mu řekla, aby přestal hrát.

'Měl jsem nutkání každý den,' vysvětlil.

Řekl, že aby přestal hrát, smazal své hry, změnil hesla a zamkl počítač.

Mezitím Jack Edwards, vlogger na YouTube, řekl, že „nekonečné možnosti“ hraní zanechaly lidem kořist „padajících králičích děr“.

„ZTRACENO VŠE“

Další hráč, který si přál zůstat v anonymitě, vyprávěl, jak ho jeho hraní totálně pohltilo.

Byl závislý na střílečkách z pohledu první osoby-a jednou strávil celých 48 hodin před svým počítačem.

Řekl BBC: „Prostě mě to pohltilo. Když jsem byl úplně nejhorší, hrál jsem celý den, každý den.

'Moje děti byly jako nepříjemnosti, protože chtěly můj čas, a já jsem jim nebyl schopen dát svůj čas a svou lásku.'

'Pamatuji si, jak jsem na svého partnera křičel a říkal dětem, aby odešly.'

Dodal: „Chodil jsem pozdě do práce a pohltilo to můj život natolik, že jsem přišel o práci.

'A ztratil jsem rodinu, domov - všechno.'

Začátkem tohoto roku provedl princ Harry osobní zásah a vyzval k zákazu Fortnite.

Řekl: „Ta hra by neměla být povolena. Kde je výhoda mít ho ve vaší domácnosti?

`` Je vytvořen tak, aby byl závislý, aby vás udržel u počítače co nejdéle. Je to tak nezodpovědné.

'Je to jako čekat, až bude škoda způsobena, a děti se objeví na prahu vašich dveří a rozpadnou se rodiny.'

OŠETŘENÍ ZÁVODŮ

Jelikož se závislost na hrách stává stále větším problémem, jedním z center poskytujících léčbu závislým ve Velké Británii je Sanctuary Lodge v Halsteadu, v Essexu .

Rezidentní manažer Taner Hassan uvedl, že mnoho problémů se týkalo nových intenzivních typů dostupných her.

Pro twnews Online řekl: Když se nyní podíváte na hraní her, nyní je k dispozici tolik intenzivních her, které pronikají do světa fantazie, což znamená, že se můžete stát kýmkoli, kým chcete být.

V dřívějších dobách hry končily, ale nyní už neexistují, takže jsou únikovým světem bez konce.

V tomto smyslu je to jako kouření nikdy nekončícího kloubu. To nepomůže, pokud jste typ člověka, kterého to může přitahovat a schovávat se do toho. Pak může být opravdu těžké se zlomit.

„STRUGGLING S REALITY“

Pan Hassan vysvětlil, jak hry jako Fortnite a Minecraft také nabízejí hráčům smysl pro účel.

Řekl, že do centra přijdou lidé, kteří hrají dny, někdy i týden.

Vysvětlil: Někteří si hrají mezi prací a hrou každou volnou minutu, kterou mají ... Myslím, že uvidíme více závislých na hraní přicházet na léčení.

Neměli jsme žádné ženy ... všechno to byli mladí muži. Měli velmi nízké sebevědomí a sebeúctu.

Bojovali s realitou, protože jim virtuální realita hry tak vyhovovala.

Dodal: Cesta je spojitá s hraním her. Je tu jen tolik kokainu, které můžete očichat, je jen tolik alkoholu, který můžete pít, dokud nevydýchnete ... takže pokud nevypnete napájení, může hraní pokračovat.

Znamená to, že svět bude pokračovat, což je neustálé vyplácení a které má hluboký vliv na mozek.

Je to únik a zvyšuje obavy, které pobyt v reálném světě má.

Pan Hassan řekl, že je nerealistické říkat závislým na hrách, aby úplně vypnuli hry.

Řekl: Jsme léčebna založená na abstinenci, ale nemůžeme říci [závislým na hrách], že už nikdy nemůžete použít technologii, to prostě není realistické, takže se musíme podívat na strategie zvládání a další podobné věci.

To také závisí na klientovi, protože ne všichni jsou stejní.

Úplně závislý na hrách může hrát tolik intenzivních her a pak na svém telefonu mohou mít lehčí hry, které je svážou, když nejsou v tom intenzivním světě.

Mohli bychom tedy klientovi říci, aby mu pomohl starý školní telefon Nokia - protože musíme nejprve zastavit chování, pak můžeme zpracovat pocity a poté můžeme napadnout a změnit kognitivní schopnosti.

Nezáleží na tom, jaký je váš jed - tento vzorec se ve skutečnosti nemění.

Pokud jde o rozpoznávání znaků, pan Hassan řekl, že když hráči začnou projevovat příznaky stažení, úzkosti, nudy, touhy, agitovanosti, nedostatku spánku a popírání - což je stejné jako závislost na drogách a alkoholu -, stává se to skutečným problémem.

nízké hladiny testosteronu u žen

VÍCE LIDÍ HLEDAJÍCÍ LÉČBU

Matthew Preece, hlavní terapeut ve skupině pro léčbu závislostí ve Velké Británii, řekl, že zaznamenal výrazný nárůst počtu lidí, kteří hledají léčbu.

Skupina, která tradičně pomáhá lidem s problémy s alkoholem, drogami a hazardními hrami, uvedla, že zaznamenala meziroční nárůst počtu lidí, kteří chtějí pomoc s herní závislostí, ze čtyř v roce 2014 na 22 v loňském roce.

Dr. Cyrus Abbasian, konzultant psychiatra a specialista na závislosti v nemocnici Nightingale, řekl, jak jsou online hry pro více hráčů obzvláště návykové.

Řekl, že se setkal s případy, kdy lidé roky hráli téměř nepřetržitě.

Pro twnews Online řekl: V těchto konkrétních případech vždy u těchto pacientů provedeme podrobné posouzení rizik. Mezi některá z hlavních rizik bude patřit sociální úpadek, pokud jde o ztrátu zaměstnání a vzdělání.

To by mohlo vést k chudobě, snížené péči o sebe, nadměrnému spoléhání na příbuzné a celkovému sociálnímu stažení.

Je také spojena s dalšími duševními chorobami, jako je deprese, která může vést k sebevraždě.

Globální herní průmysl však řekl: Porucha her není založena na dostatečně spolehlivých důkazech. Důsledky mohou být dalekosáhlé, nezamýšlené a na úkor těch, kteří potřebují skutečnou pomoc. '

James Good kdysi hrál 32 hodin v kuse bez jídla

Odborníci varovali před vysoce návykovými hrami, jako je Fortnite

Hry jako League of Legends nabízejí intenzivnější typ hraní

Bývalí hráči závislí na hře prohlásili, že World of Warcraft je další vysoce návykovou hrou

Jedním z center poskytujících léčbu závislým na hrách ve Velké Británii je Sanctuary Lodge v Halsteadu v Essexu

Hry jsou na vzestupu a britský herní průmysl má hodnotu rekordních 5,7 miliardy GBP, podle údajů organizace pro herní odvětví Ukie