Prodejny v pražském nákupním centru Westfield Chodov i ve Foru Nová Karolina v Ostravì se otevøely hned po uvolnìní vládních protiepidemických opatøení. „Zájem pøedèil naše oèekávání. Potvrdilo se, že pøestože znaèka Gap nikdy oficiálnì na èeském trhu nepùsobila, povìdomí o ní je vysoké, což se odrazilo ve statisícových tržbách za jediný den,“ uvedl Jan Fahoun, jednatel spoleènosti C.S. Retail 1969, která je výhradním distributorem pro èeský a slovenský trh.
Otevírání dalších jednotek je v plánu. „Jednáme s obchodními centry nejen v Èeské republice, ale i na Slovensku,“ dodal Fahoun.
Další dvì prodejny otevøou bìhem druhého prosincového týdne v pražském nákupním centru Nový Smíchov. Kromì klasického obchodu s módou zde vznikne i speciální prodejna pro dìti.
Právì dìtské módì vìnuje znaèka, která byla založena v roce 1969 v San Franciscu, velký prostor. Zamìøuje se nejen na dívky, ale také na chlapce. „Pøekvapil nás i vyšší pomìr prodejù zboží z kluèièí kolekce. Je to dáno vyrovnanou nabídkou produktù pro kluky a holky, u našich konkurentù kdy hodnì èasto dominuje kolekce pro holèièky,“ zmínil Jan Fahoun s tím, že právì prodeje dìtské kolekce tvoøí zhruba polovinu celkových tržeb.
Prodejna Gap v pražském obchodním centru Westfield Chodov.
Znaèka navázala v rámci své kampanì spolupráci s èeskou zpìvaèkou a hereèkou Evou Salvatore Burešovou a slovenským rapperem Majkem Spiritem. Oba umìlci podpoøí zejména online kampaò. „Oba jsou i hrdými rodièi a dìtská kolekce tvoøí podstatnou èást nabídky. Eva i Majk reprezentují naše typické zákazníky,“ uvedl Fahoun.
Kromì klasického nákupu nabízí Gap i online objednávky a od pøíštího týdne i možnost osobního vyzvednutí na prodejnì.