Věta, že měli dříve zaměstnaného designéra než uklízečku, už přijde šéfce společnosti USSPA z Dolní Dobrouče ohraná. I tak je rodinná firma, která se specializuje na výrobu vířivek, ve svém oboru výjimečná. Díky důrazu na design už na tomto poli posbírala několik mezinárodních "Oscarů" v podobě ocenění Red Dot nebo Good Design. A loni byla východočeská firma i u zrodu Asociace českého průmyslového designu. "Mnohými to může být vnímáno jako investice navíc, my design vnímáme jako samozřejmou součást výrobku," říká Kateřina Kadlecová. Sázka očividně funguje. I v pandemii poptávka po domácích vířivkách roste a v Dobrouči vymýšlejí, jak zrychlit výrobu, aby uspokojili všechny zájemce o jejich výrobky. Kupují nové stroje a pronajali si další halu. Brzdí je jedině nedostatek lidí.

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru