Vysilující HIRT trénink Chrise Hemswortha, aby byl skartován, aby mohl hrát Thora v Avengers

Vysilující HIRT trénink Chrise Hemswortha, aby byl skartován, aby mohl hrát Thora v Avengers

AVENGERS: ENDGAME se ještě nedostala do kin, ale můžeme vám říct jednu věc... Chris Hemsworth je v tom rozsekaný.

Ale můžete si být jisti, že hollywoodská superstar pracovala v posilovně velmi tvrdě, aby vypadala a hrála roli.

Nyní máte šanci mít svaly jako Chris Hemsworth

Jako otec tří dětí nemá 35letý muž mnoho času na posilovnu.

zvýšit průtok krve do penisu přirozeně

A zaměstnává proto renomovaného Luka Zocchiho jako svého osobního trenéra.

Hemsworth, který spustil personalizovaná aplikace pro zdraví a fitness Centr počátkem tohoto roku učinil svůj zásadní průlom v Thorovi v roce 2011 a nyní po osmi letech vypadá ještě štíhlejší a podlejší verze sebe sama.

Zde je návod, jak to udělal.

35letá hokejka s tréninkovým programem HIRT - zkratka pro High-Intensity Resistance Training.

Je to v podstatě režim na spalování tuků, který zahrnuje nálož různých cvičení v 30minutovém období.

nejlepší prášky na hubnutí na předpis 2019

HIRT je v podstatě silový trénink na odbourávání tuku, který udržuje vaši tepovou frekvenci na vysoké úrovni a dává svalům velmi málo času na zotavení před dalším tréninkem.

Nebudeme si nic nalhávat, vypadá to dost vyčerpávající, ale také obohacující, soudě podle výsledků z Hemsworthu.

Díky Men's Health, můžete vypadat jako on podle cvičení níže.

Cvičení Chrise Hemswortha

Burpee Curl to Press
Sady: 5; Opakování: 10

  • Začněte stát, chodidla na šířku boků a ruce držte činky po stranách
  • Jedním plynulým pohybem se ohněte a položte si ruce a činky pod ramena a skočte nohama dozadu do shybovací polohy.
  • Dokončete klik, než skočíte nohy zpět pod tělo, postavte se a zvedněte činky přímo nad hlavu.
  • Spusťte činky do výchozí polohy. To je jeden opak

Walking Planks
Sady: 5; Opakování: 10

účinky nedostatku vitaminu d
  • Zaujměte pozici prkna s vahou opřenou o předloktí a prsty na nohou, lokty pod rameny a zapojené svaly středu těla (stiskněte hýžďové svaly a napněte břicho)
  • Vezměte pravou paži z podlahy a položte ji pod pravé rameno. Zatlačte pravou rukou nahoru, zvedněte levou paži a položte ji pod levé rameno
  • Horní pozice připomíná úzký push-up. Vraťte se do výchozí pozice. Toto je jedno opakování
  • Dokončete další opakování vedením levou paží a poté střídejte

Činka Renegade Row a Press-Up
Sady: 5; Opakování: 10

  • Začněte ve vysoké pozici prkna – ruce pod rameny, chodidla od sebe (čím širší jsou, tím snazší bude cvik), přímka od ramen ke kotníkům a v každé ruce činka
  • Se zapojenými základními svaly (stiskněte hýžďové svaly a napněte břicho) dokončete klik
  • V horní části push up, veslujte pravou činku nahoru a zpět dolů v souladu s pupíkem, poté levou. To je jeden opak
  • Pro snížení obtížnosti provádějte cvik na kolenou

Činka Bent-over Rear Flys
Sady: 5; Opakování: 10

  • Zaujměte pozici tak, že budete stát s mírně pokrčenými koleny a panty od kyčlí tak, aby byly vaše záda rovná a rovnoběžná se zemí
  • Držte činky rovně dolů, dotýkejte se pod hrudníkem a neprohýbejte záda
  • Zatímco napínáte žaludek, zvedněte obě ruce současně k boku těla, vytvořte tvar T a nesahejte nad záda.
  • Pomalu spusťte paže a opakujte

Činka Hammer Curl a obrácený výpad
Sady: 5; Opakování: 10

  • Postavte se a držte činky po stranách a dlaněmi směřujte k tělu
  • Ustupte pravou nohou dozadu za tělo a skočte dolů, pravé koleno se dotknete země a levé koleno zůstane v linii s vaším kotníkem
  • Současně zvedněte obě činky do výšky ramen a lokty mějte zastrčené
  • Snižte činky a vraťte pravou nohu do výchozí polohy.
  • Toto je jedno opakování, další opakování dokončete levou nohou

Hollow Outs
Sady: 5; Opakování: 10

  • Lehněte si na záda a držte ruce a nohy rovně z těla, ruce a prsty na nohou, mírně nad zemí
  • Klíčem tohoto cvičení je napnout břišní a hýžďové svaly, abyste se pohybovali spíše pod kontrolou než s hybností
  • Takže s kontrolou se pomalu začněte houpat dopředu a dozadu – zvedněte horní část těla ze země, když spustíte nohy, a poté se houpejte na druhou stranu těsně předtím, než se vaše nohy dotknou země.
  • Udržujte spodní část těla v kontaktu se zemí po celou dobu pohybu
  • Rock dopředu, pak zpět – to je jedno opakování. Opakovat

Herec Avengers prochází vyčerpávajícím tréninkovým programem HIRT

měl bych si vylít opar puchýř

Australan používá 30minutová cvičení quickfire, která jsou ultra intenzivní

Hemsworth musel projít svými kroky, aby mohl hrát Thora v Avengers

Avengers: Endgame vyjde v kinech koncem tohoto měsíce

Nyní máte možnost trénovat jako Chris Hemsworth