Kaskadér hvězdy Avengers: Endgame Chris Hemsworth odhaluje svůj trénink na břišní svaly jako bůh hromu

Kaskadér hvězdy Avengers: Endgame Chris Hemsworth odhaluje svůj trénink na břišní svaly jako bůh hromu

Kaskadérský dvojník pro svalovce Avengers Chris Hemsworth odhalil tajemství vyřezávání abs z oceli.

Bobby Holland Hanton, který se za herce Thora zdvojnásobil po dobu sedmi let, vyvinul perfektní tréninkovou rutinu během celé kariéry zakrnění hollywoodských hrdinů.

Bobby Holland Hanton, vlevo, a Chis Hemsworth vypadají v této sadě okamžitě

Hvězda Thor Hemsworth spustila novou fitness aplikaci s názvem Centr

Atlet Bobby - bývalý gymnastický šampion - zvládl vše od potápění přes kickbox, parkur přes akrobacii a trampolínu až po 25m vysoký ponor.

Má za sebou kousky pro Daniela Craiga v bondovce Quantum of Solace a Christiana Balea ve filmu Temný rytíř povstal.

jak dlouho bude sildenafil působit

Nyní vytesaný odvážlivec sdílí své hlavní cvičení se světem poté, co Hemsworth spustil svou personalizovanou digitální aplikaci pro zdraví a fitness Centr .

Tato dvojice přišla se sadou pěti zásadních cviků-každý z nich by měl být prováděn zády k sobě po dobu 20–30 sekund.

Jakmile je všech pět dokončeno, odpočíváte jednu minutu, než sekvenci opakujete třikrát nebo čtyřikrát.

Vzduchové dřepy

Hýždě, čtyřkolky a hamstringy budou zvětšeny zvládnutím Air Squat.

Bobby předvádí Air Squat, který procvičuje velké svalové skupiny

  • Postavte se s chodidly trochu širšími než na šířku boků, prsty na nohou jsou mírně vytočené a paže opřené o boky
  • Zapojte břišní svaly a roztáhněte přes hrudník jemným zatažením lopatky směrem k sobě
  • Pomalu pokrčte kolena a tlačte svou váhu na paty, dokud nebudou kolena v jedné linii s vašimi prsty
  • Vytáhněte ruce před hrudník, abyste se stabilizovali, než se postavíte zpět do výchozí polohy

Plank Pulses

Pulse Plank je pokročilou verzí běžného prkna a používají ji modelky, sportovci a filmové hvězdy k vytvoření těsného jádra.

Bobby se dostane dolů do polohy pulzního prkna

  • Začněte v poloze prkna předloktí na podlaze, držte záda rovná a zadek zastrčený
  • Se zamčenými předloktími pulzujte tělem dopředu, dokud nebudete na špičkách prstů a ramena se nezvednou téměř nad zápěstí
  • Vraťte se do výchozí polohy a opakujte cvičení

Lékařská koule Wood Chop

Toto rotační cvičení s použitím medicinbalu, činky nebo kettlebell slibuje vybudování silných svalů a stability celého těla.

Úspěšný kaskadér si před úplnými cviky na dřevo natáhne nad hlavu medicinbal

  • Postavte se vysoko a držte medicinbal oběma rukama ve výšce hrudníku
  • Dřepněte si, držte hrudník vzhůru a postavte míč přímo dolů a poklepejte na něj vpravo od těla
  • Postavte se a zkroutte trup tak daleko, jak je to jen možné, čímž zvednete míč nahoru a nad opačné rameno
  • Vraťte se do výchozí polohy a dokončete cvičení na druhé straně

Bear Crawl

Vytvářejte ruce a ramena a budujte sílu, rovnováhu a koordinaci celého těla pomocí procházení medvědů.

Dvojník Thor předvádí rutinní trénink procházení medvědů

  • Skrčte se s rukama před sebou na šířku ramen a chodidly za sebou s boky vzhůru ve vzduchu a očima dopředu
  • Procházejte vpřed, počínaje pravou rukou a levou nohou, následujte levou rukou a pravou nohou.
  • Udělejte čtyři nebo více kroků v závislosti na prostoru, pak se otočte a vraťte se

Arch Hold Swims

Zádové svaly lze vytvarovat a držení těla korigovat cvičením Arch Hold Swim - které také posílí vaše hýždě a jádro

V pátém a posledním cvičení Bobby přijme pózu Petera Pana na podlaze

  • Zaujměte polohu Petera Pana na podlaze tím, že budete ležet naplocho, zvednete nohy a rozevřete ruce
  • Napněte břišní svaly a hýždě a začněte přitahovat ruce k obličeji a ohýbat lokty
  • Narovnejte paže, abyste zametli ruce na obou stranách a přitáhli je zpět k sobě
  • Toto cvičení funguje pouze tehdy, pokud se pohybujete po celé ploše
    Eamonn Holmes opouští Ruth Langsfordovou v rozpacích poté, co Chrisi Hemsworthové řekla, že chce dnes ráno vidět jeho 'kladivo'