3 jednoduché způsoby, jak dosáhnout lepší erekce bez léků

3 jednoduché způsoby, jak dosáhnout lepší erekce bez léků

Zřeknutí se odpovědnosti

Máte-li jakékoli zdravotní dotazy nebo obavy, obraťte se na svého poskytovatele zdravotní péče. Články o příručce pro zdraví jsou podepřeny recenzovaným výzkumem a informacemi získanými od lékařských společností a vládních agentur. Nejsou však náhradou za odbornou lékařskou pomoc, diagnostiku nebo léčbu.

Erekce jsou překvapivě komplikované. Vaše hlava, srdce, hormony, krevní cévy a ještě mnohem více musí dokonale spolupracovat, aby dokázaly tuto šílenou věc, kterou nazýváme erekce, dokonale spolupracovat. Nenechte se tedy zmást, pokud věci nebudou vždy fungovat podle plánu. Stalo se to.

Erektilní dysfunkce (ED) je situace, kdy nemůžete dosáhnout nebo udržet dostatečnou erekci dostatečnou pro uspokojivý sexuální život. To může zahrnovat erekce, které netrvají tak dlouho, jak chcete, nebo nejsou tak pevné, jak byste chtěli. ED je nejčastější sexuální dysfunkce a mnoho lidí ji prožívá někdy v životě. Ve skutečnosti se odhaduje, že více než 30 milionů amerických mužů mají problémy s erekcí (Nunes, 2012).

Existují různé příčiny ED. Léky na erektilní dysfunkci, jako je Viagra nebo Cialis, jsou skvělým způsobem léčby ED a mohou být vaší nejlepší volbou. Existuje však řada způsobů, jak pomoci zvýšit sílu a frekvenci vašich erekcí pomocí několika jednoduchých změn životního stylu (nebo životních hacků, pokud jste jedním z těchto lidí). Tady jsou tři jednoduché věci, které vám mohou pomoci zlepšit erekci bez léků.



jak dlouho tobolka vydrží 20 mg

Životně důležité orgány

  • Erektilní dysfunkce je extrémně běžná - zažilo ji více než 30 milionů amerických mužů.
  • Dobrá zpráva: Můžete udělat tři jednoduché věci, které vám pomohou zlepšit kvalitu erekce.
  • Patří mezi ně zdravá strava, více pohybu a omezení konzumace alkoholu.
  • Ale pokud máte ED, je stále dobrý nápad si promluvit s poskytovatelem zdravotní péče.

Více cvičení = lepší erekce

Zastavte mě, pokud jste tohle slyšeli: Cvičení je pro vás dobré. Vím, že je nudná lékařská rada, abych vám řekl, abyste pravidelně cvičili, ale kardiovaskulární zdraví a erekce jsou úzce spojeny.

Erektilní dysfunkce je někdy prvním příznakem vážnějších zdravotních problémů - jako jsou srdeční choroby nebo vysoký krevní tlak (hypertenze). Krevní cévy v penisu jsou menší než větší tepny v jiných částech těla. To znamená, že první známkou hypertenze, srdečních chorob, vysokého cholesterolu a ucpaných tepen nemusí být cévní mozková příhoda nebo infarkt. Může to být erektilní dysfunkce. Pravidelná fyzická aktivita snižuje vaše riziko kardiovaskulárních onemocnění (což je úžasné), ale také snižuje vaše riziko ED. Zkuste vymyslet lepší důvod, proč se potit třídou spin.

Dobrou zprávou je, že se nemusíte proměňovat v krysu v tělocvičně, abyste viděli výsledky. Stačí do své rutiny začlenit několik každodenních činností. 30 minut cvičení se střední intenzitou denně se zdá být magickým číslem a je to jednodušší, než si myslíte:

reklama

Získejte 15 $ z první objednávky léčby ED



nošení klobouku způsobuje plešatění

Skutečný zdravotnický pracovník s licencí USA zkontroluje vaše informace a do 24 hodin vás kontaktuje.

Zjistit více
  • Zaparkujte na tom vzdáleném místě, které nikdo nechce. Na ranní procházce si přidáte pár minut, ale budete hrdinou kanceláře. Lidé na vaši počest provedou přehlídku (Fitness tip: Buďte v průvodu. To je pár kilometrů dobrého pevného kardia).
  • Jeďte po schodech místo výtahu. Seznamte se se všemi požárními východy na pracovišti při spalování několika kalorií.
  • Procházejte se, kdykoli zavoláte. Z nějakého důvodu se tomu říká mobilní telefon. Pohyb vytváří emoce, takže vstaňte a načerpejte krev během příští čtvrtletní rekapitulace nebo velkého prodeje.

Najděte si čas na cvičení. Několik minut denně vám může do života přidat roky - a to doslova. A pokud toto cvičení vede k silnějším a častějším erekcím, ještě lépe.

Jste to, co jíte

Upozornění na spoilery: Zdravá strava je pro vás dobrá. Možná nevíte, že lepší stravovací návyky - včetně konzumace ovoce, zeleniny a zdravých tuků - jsou také spojené s nižším rizikem ED (CEJU, 2017). Na zdravé stravě je skvělé to, že nemusíte nutně zhubnout, abyste dosáhli lepší erekce. Musíte jen zlepšit kvalitu jídla, které jíte.

Několik recenzovaných studií , stejně jako Massachusetts Male Aging Study (Feldman, 1994), spojili zdravou výživu se sníženým rizikem ED - nemluvě o dalších závažných stavech, jako je cukrovka 2. typu a obezita (oba rizikové faktory ED). Tajemstvím je zvyšování množství ovoce, zeleniny a obilovin a snižování zpracovaných potravin, cukru a červeného masa.

Přeskočte ten třetí cukr ve své ranní kávě. Přepněte z běžné sody na dietu. Pokud jste celkem drsný, skočte na pití jen vody. Pokud jde o jídlo, nahraďte polovinu červeného masa zeleninou nebo jednou týdně vyměňte hovězí maso za kuřecí nebo rybí.

Klíčem k trvalým změnám ve stravování jsou malé pohyby. Chcete postupně osvětlovat své chuťové buňky a špatné návyky, dokud si neuvědomíte, že jíte zdravěji. Zkuste se předstírat.

Každý je jiný, takže ne každá strava bude fungovat pro vás. Můžete experimentovat se středomořskou stravou, keto dietou nebo podle těchto pokynů najít hybridní stravovací plán, který vám vyhovuje. Ale pamatujte, začněte v malém. Nepokoušejte se změnit vše, co se týká vašich zvyků, v rámci jedné generální opravy.

Jezte více z nich:



jaká velikost je považována za malý penis
  • Ovoce a zelenina
  • Celá zrna
  • Zelenina

Jezte méně z nich:

  • Červené maso (zpracované a nezpracované)
  • Zpracované potraviny
  • Nápoje s vysokým obsahem cukru (jako soda)

I když by se to na nos mohlo zdát trochu, pokud jde o erekci, jste to, co jíte. Možná je emoji lilku tajně geniální.

Pravidlo dvou nápojů

Definitivní výzkum je stále (překvapivě) trochu temný ohledně vztahu mezi konzumací alkoholu a erektilní dysfunkcí. Většina lékařů však bude souhlasit, že moderování je dobrý nápad, pokud jde o alkohol - zejména v noci.

Z dlouhodobého hlediska zvýšené užívání alkoholu zvyšuje riziko onemocnění jater a cirhózy, což zase zvyšuje riziko ED. Z krátkodobého hlediska užívání těžkého alkoholu působí jako látka tlumící centrální nervový systém, která snižuje celkové vzrušení. A obecně platí, že depresory jsou špatné pro sexuální výkonnost.

U většiny mužů nebude mít pití žádný vliv na sexuální výkonnost žádným smysluplným způsobem. Rozhodně se však před sexuální aktivitou omezte na dva nápoje, zvláště pokud jste bojovali s erektilní dysfunkcí. A těžké pití při užívání ED léků se nedoporučuje.

Takže tady to máte: tři relativně snadné změny životního stylu, které mohou zlepšit průtok krve a erektilní funkci. Jezte lépe, více cvičte a omezte pití na minimum. Erektilní dysfunkce může signalizovat hlavní zdravotní problém, takže pokud trpíte ED, nechte se odhlásit. Možná budete chtít nechat zkontrolovat hladinu testosteronu - nízký testosteron může přispět ke snížení sexuální touhy.

Než však začnete užívat léky, vyplatí se prozkoumat vaši stravu a životní styl. A i když v současné době užíváte léky na ED, zdravý životní styl má řadu výhod pro vaše fyzické a sexuální zdraví.

Reference

  1. Středomořská strava a erektilní dysfunkce: současná perspektiva. (2017). Central European Journal of Urology, 70 (2). doi: 10,5173 / ceju.2017.1356 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28721287
  2. Feldman, H. A., Goldstein, I., Hatzichristou, D. G., Krane, R. J. a Mckinlay, J. B. (1994). Impotence a její lékařské a psychosociální korelace: Výsledky studie stárnutí mužů v Massachusetts. Journal of Urology, 151 (1), 54–61. doi: 10,1016 / s0022-5347 (17) 34871-1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8254833
  3. Nunes, K. P., Labazi, H., & Webb, R. C. (2012). Nové poznatky o erektilní dysfunkci spojené s hypertenzí. Aktuální názor na nefrologii a hypertenzi, 21 (2), 163–170. doi: 10,1097 / mnh.0b013e32835021bd https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22240443
Vidět víc
Kategorie Sex